måndag 8 juli 2013

Sommar på torpet

Hej på er.
Nu ska det bli ordning på bloggandet. (tror jag).
Har inte bloggat mycket alls. Har inte haft lust bara.

I helgen var jag sjuk... men fattade det inte riktigt förrän i går när jag började känna mig bättre
Hade så väldigt ont i halsen. Mitt öga var rött. Feber. Sved när jag kissade. Magkatarr och en hosta med massa äckliga klumpar=) Fyyyy!!
Men i dag är jag helt okej igen.
Idag har jag tvättat. Sytt ganska mycket. Klippt gräset. Haft sönder gräsklipparen. köpt en jätte fin sängram och sängbord. Varit och hämtat det. Hängt med AL och ätit lunch med henne. Så var vi hem till Julle och Marie och fikade och fick massa kött och potatissallad  med oss hem.
Väl hemma grundmålade jag sängborden... och välkomnade pelletsen som kom.. bra då har jag lite jobb igen då=) 2 pall...=)
Jag har planer på att ta mig in i duschen men jag är slut...
Min dag har varit bra.
I morgon vankas jobb, Sen på eftermiddan ska underredet besiktigas...  är ångestladdat... nervöst.. jag hade ju cellförändringar förut. Usch blir ledsen i magen bara jag tänker på morgondagens..... undersökning.
Aja...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar