torsdag 8 augusti 2013

Lugn dag.

Idag har frank haft en "nejdag" allt var -Nej!
Till och med glass var nej..
Men ett nej behöver ju inte alltid betyda nej:) så glass gick glatt i.
Julle kom på fm kaffe. Det var trevligt. Frank somnade sen i min famn, under min tröja:) bar en sovandes frank upp och la ner han i sin säng. Jag tror det absolut mysigaste som finns är när han somnar iknät.
Sen har vi bara grejsat här hemma. Och sagt nej:)
Vi har målat. Övat på nya bu lekar och springtekniker. Efter glass gav jag upp torkandet och vi tog en dusch. 
Sen blev det kväll helt plötsligt.  Hur faan kan tiden gå så fort??
Igår fixade vi franks garderob.  Och bar och slet med sinA kläder. Så duktig och hjälpsam.
Mmm så bet han mig i förrgår också. .. fått ett fint blåmärke.
Jag älskar han.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar