söndag 22 mars 2009

In med det nya.

Hej!
Vad kul att just du tittade hit. Vem är du? Min vän, min kära eller någon annan?

I dag är en underbar dag.

Jag har nyss druckit mitt morgonkaffe och ska snart bege mig till mitt jobb. Vi ska på picnick i dag=) Mys. Efter jobbet ska jag lägga mig i solariumet en stund, gjorde det i går med och känner mig genast piggare och frächare.

Ser fram i mot nästa Fredag då mina älskade vänner kommer hit på ett "Mary Kay" Party. Kvällen ska avslutas på något uteställe med min gulliga Sanna=)

I morgon ska jag försöka ta mig till borlänge och hämta mitt pass, för en resa är planenad=) Och så ska jag träffa min mormor och våran busiga hund, har inte sett dem på länge.

Ha en underbar dag. Det ska jag ha.

Kramar Fia

1 kommentar:

  1. Jag jobbar i Säter på fredag till kl 23
    Därefter hänger jag gärna på om det passar

    Kram Pär

    SvaraRadera