söndag 10 februari 2013

Hemma och gosa.

Vi hade tänkt åka till gammelmormor i dag. Det var nästan fyra veckor sen dom träffades och mormor längtar så efter frank. Men vi pratade i morse och kom fram till att vi ska vara hemma och bara gosa i dag. Frank har fyllt ett år och det har varit mycket folk runt omkring honom. Så jag tror att han behöver en dag att bara landa och ta det lugnt. Innan han åker till pappa i eftermiddag igen.
Jag vill ju inte att han ska känna sig stressad...
Han sover i vagnen ute på altanen nu. Och jag har passat på att sytt lite. Dregglisar..
Jag börjar bli rätt bra på det=) Om man får skryta lite. Dom blir himla fina.
Tycker jag ser att en femte tand är på väg upp för Franke nu. Vad fort det går=)


Ikväll, måndag kväll och tisdag kväll kan jag massera om någon behöver.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar