torsdag 9 maj 2013

Ledsamt...

Franks somnade lika lätt ikväll igen... =) Han är så duktig. Två nätter i rad har han somnat före klockan 19: oo och sovit hela natten. I sin säng. Tror han kommer göra det i natt med.
Jag har packat hans väska för nu ska han åka till sin pappa i en vecka. Jag har ångest.. känner mig ledsen över det. Usch... jag kommer sakna honom så mycket. Men vara i från varandra i en vecka kommer vi inte vara. För jag ska träffa honom på måndag igen..
Han är en sån fin pojke. Så lätt att vara med. Så glad och busig. Han känns trygg och nöjd med tillvaron.
Fina fina frank!
I natt sov Linda och Ronja här. Vi gick upp och väckte dom i morse=). När vi hade varit vakna i två timmar, druckit välling, lekt, jag hade diskat och tvättat en maskin.
Linda fick kaffe på sängen av oss. Det första Frank säger när han ser dom är "BU!" =)

På eftermiddagen har vi gungat och badat i diskhon. Det var sååå roligt tyckte Frank och han gnällde i säkert en halvtimme efteråt och stod och sträckte sig upp till diskhon och ville bada mer=)

Han kan säga vid 15 månadersålder.
* Nejmen
* mamma
* pappa
* hej
* Nu
* Buu
* vovve
* lalla= sasha
* deddeä= tältet
* Diddä= Frank
* Mjaooo
* Muuuu
* vov vov
* Elja= Ella
* Wow

Duktig han är va? =)

Jag älskar honom sååå !!!






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar