lördag 4 maj 2013

Skulle vilja.,

.. Skriva om något djupt och intressant. Något viktigt..
Men mitt liv är inte djupt, spännande.. och det som är viktigt tjatar jag dagarna i ända om- FRANK!

Så jag skriver om min dag hittills.
Jag har sovit som en kratta i natt. Vaknade trött och bad Frank med min lenaste röst.... bara 5 minuter till..
No no...=) Här skulle des lekas. Okej=) Men mamma måste ha kaffe först.
När vi kom ner såg Frank att tältet stod kvar. Han sprattlade sig ur min famn och skulle fort krypa in i tältet och leka "tittut" med mamma. =) Vi lekte "BU!" och "Tittut" Och "Var är Frank" Tills kaffet och vällingen var klar. Frank hade inte tid att dricka vällingen i soffan för han skulle till tältet. Så mamman och vällingen fick följa med in i tältet och där dracks det=) Mammas kaffe stod kvar på vardagsrumsbordet och blev kallt.=)

Okej, Efter mer lek "tittut, BU! och var är Frank" Så gick vi ner i källaren och slängde i en tvätt. Sen böt vi sängkläder. och sen åt vi massa gröt. Åter igen,.... mammas kaffe blev kallt för hon glömde bort det när hon matade i Franke så mycket gröt.

Beslöt mig för att vi skulle sova middag inne, av rent egoistiska skäl för att jag också var supertrött. Franke ville leka i sängen, klättra upp och ner ur sängen... det slutade i tårar=( Så vi gjorde som vi alltid gör, gick på morgon promenad och Frank snarkar nu högt i vagnen. Jag dricker varmt kaffe!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar