söndag 5 januari 2014

Brinner för dig.

Idag mor tände jag ett ljus för dig så fort jag kom upp.
Idag kommer du finnas i mina tankar mycket.
Idag för 9 år sedan fick jag prata med dig... det blev sista gången jag fick höra din röst,  sista gången vi sa till varandra att vi älskar varandra.

Jag saknar dig så!
Det finns stunder i mitt liv då jag verkligen behövt en mamma. Då jag velat fråga dig saker...
Jag älskar min son över allt annat!
Jag önskar att du fanns i livet och jag fick känna att du älskade mig över allt annat..
Jag bär dina smycken med stolthet och du är med mig varje dag.
Du är med frank... ditt första barnbarn.  Jag känner din närvaro ibland. .
Jag hoppas du är stolt över mig..
Jag bryter cirkeln på alla vis...

Hjälp mig rida ut vissa tunga dagar
..
Och se till Frank så att inga dummheter händer.

Min ängel mamma...
Jag älskar dig idag.  I morgon.  Och till månen och tillbaka!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar