måndag 17 mars 2014

drygt

Hå hå ja jaa..

I går låg jag i soffan och sov från och till hela dagen för att sen gå upp till sängen och fortsätta sova.
Nåväl.
Jag mår lite bättre i dag, mindre feber och värken i kroppen är så gott som borta. Men magen fortsätter strula... och jag kan fortfarand inte äta.. i dag har jag ätit två riskakor=)

Jag försökte låtsas att jag var så gott som frisk.. men när jag fick lov att sätta mig ner på Franks pall i duschen för det kändes som jag skulle svimma så insåg jag att jag är inte helt okej. Det tar väl på krafterna att kissa vatten.. Efter duschen fick jag lov att ligga på sängen ett tag för att samla krafter för att klä på mig. tänkte då på mina pensionärer på jobbet som säger att det tar på krafterna att duscha. Jag har inte förstått hur dom menat tidigare, nu förstår jag.

Det som gör mig ledsen är att jag såg fram i mot att få åka och hälsa på Frank i dag, men det vore ju idiotiskt.. smitta både honom och pappan..... saknar min lilla kille så mycket.

Ja fy fan. Nu när jag är hemma från jobbet och ser alla underbara tyger och garner,( det skulle lätt kunna användas som tortyr i ett fängelse..) jag ser det, kan sticka och virka och sy hur mycket jag vill, men jag orkar inte!!

Ber om ursäkt för min självömkan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar