tisdag 18 mars 2014

JAG TROR INTE

.... att jag orkar mer.
Jag håller på riktigt på att skita ihjäl mig.
har inte fått behålla något sen i lördags.
Trodde igår att jag var på bättringsvägen ett tag då jag kände mig himla nöjd efter att fått behålla lite fil och flingor. Kände mig lite piggare. men sen på kvällen efter jag ätit två ägg och en smörgås började jag må illa igen och sen har jag sprungit på toa hela natten. Ja fy faN!
I morse hade jag 35,8 i temp. Det känns lågt.
Jag hatar att vara hemma från jobbet. jag vill jobba!
Sjukskrivit mig i morgon också.. men nu ber jag till högre makter att jag blir frisk i dag så jag kan få vila och äta upp mig i morgon och bli fit for fight för jobb på torsdag.

Ja, förlåt ville bara gnälla igen..

2 kommentarer:

  1. Usch din stackare!
    Prova att sippa avslagen cola i små klunkar, doppa vitt bröd i te och ät mosad banan eller i små bitar. Det stoppar lite. Krya på dig!

    SvaraRadera
  2. Och drick överdrivna mängder med vatten!

    SvaraRadera