lördag 3 maj 2014

Hot rod mässa

Tack vare frank så hamnar jag på ställen jag aldrig skulle åka till annars.
Traktormässa för två veckor sedan och igår hot rod mässa.  Hade aldrig hört talas om hot rod förut.  Känner mig fortfarande osäker på vad det är men jag tror att det är skit gamla bilar. Som inte har huvar och luktar hemskt illa.   ??
Hur traktorerna kom in i bilden vet jag inte. .. men då pratades det pulling och hästkrafter. .
Je je .
Jag kände inte samma entusiasm som frank verkade.  Han satt med stora ögon i vagnen.  Han tyckte att varje bil hade något speciellt att titta på.. :)
Det enda speciella jag såg var franks förtjusning. . Älskar att se honom glad. .

Iofs så fanns det lite coola grabbar att tomglo på.  Gillar stuket med det coola skägget. Frillorna och kläderna.  Undrar om det heter "hot rods mode"?

Sen blev det donken och panduro. 

Innan mässan så körde frank grävmaskin och fick sitta på en fyrhjulning.
Det blev en dag i motorns tecken.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar