tisdag 17 juni 2014

Kul för dom..

... synd för oss.

Tänker väl bara i helt egoistiska banor. . Men två av fröknarna på Franks dagis ska byta avdelning.
Jätte tråkigt tycker jag.
För jag märker att dom fyra personer som sköter om våra kids nu är väldigt ihoparbetade. De är ett bra fungerade team. Och barnen älskar dom. Eller jag kan väl iofs bara prata om vad frank gör. Och han tycker om alla och är trygg med dom.
För mig har det känns så tryggt att lämna Mitt hjärtslag,  det dyrbaraste jag har där... med dom hjältarna.
Jag har svårt att lita på folk. Och när det var dags för frallan att börja på dagis då mådde jag dåligt på riktigt.  Hur fan skulle någon annan kunna ta hand om våran unge?! Hur skulle dom kunna se till att han var trygg och glad.. när det är så många barn att se efter? Jag har nog med att hålla koll på ett.
Jag fick en chock redan första dagen hur proffsiga och fina dom var med barnen!
All min rädsla och oro försvann!
Han är trygg där. Dom som jobbar där har stenkoll. Punkt!

Nu kommer det röras om i grytan och personalgruppen kommer ändras..
Jag tror såklart att den nya personalen kommer vara bra också. . Men jag tycker det är tråkigt. Av rent egoistiska skäl.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar