söndag 1 juni 2014

Today

Vi tog en promenad till affären på fm. Frank gick själv både dit och hem. Det är en bra promenad för hans små korta ben:) där köpte vi glass.
Sen åt vi lunch.
Åt melon och lekte på altanen på em.
Sen fick besök av Tomas.  Det var länge sen vi sågs.  Frank somnade i mitt knä när vi fikade:) lyfte över honom till hans säck och där sov han i 45 min:).
Sen åt vi igen.  Lekte inne. Läste bok. Välling sen sova. Så hade ännu en fantastisk dag gått. Och den kommer aldrig igen. ...

Förra gången frank var här var han trotsig som tusan. Denna gång är trotsen som bortblåst:) Nu går allt lätt och smidigt igen. Det svänger fort...
Mamman har ju också lite svängigt humör:)

Vid nattningen idag.. när jag läste bok.. kramade frank mig och sa: mammmmma, min mamma:) så där med en mjuk och len röst... låter töntigt när jag beskriver. . Men det var så jäkla fint.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar