söndag 11 oktober 2009

Halsduk, Mössa och raggisar.




5 kommentarer:

  1. Jättefin, är det den du har stickat åt mig?
    Jag vill i alla fall gärna köpa den. Men är det lugnt om jag väntar till lönen kommit?

    SvaraRadera
  2. det är lugnt=) Men vill du hellre ha grön fixar jag det, men den är himla fin den bruna också...
    Har lämnat den hos mormor i djurås... jenny ska hämta sin på tisdag.. känner ni varandra?? kram.

    SvaraRadera
  3. Ja vi känner varandra, hon har ju dejtat min bror för ett tag sen, men vi kände varandra innan dess oxå. Jag tyckte den bruna var snygg, men det är klart, stickar du en grön så kanske den är av intresse oxå.
    Du är väldigt händig Fia, en sida som jag helt saknar.. jag limmar fortfarande upp mina gardiner, inte speciellt vuxet kanske, men jäkligt bekvämt :-)

    SvaraRadera
  4. Hej!
    Det är ju det jag menar, det känns så absurt när man tänker på vilka vardagliga bekymmer man och så ser man ett sånt här program.
    Men mössa tänker jag köpa ändå, vi har ju faktiskt ett vinterhalvår här oxå och det vore ju dumt att frysa.

    SvaraRadera
  5. hej sis!Denna mössan fööll mig i smaken,beställning??=)
    då vill jag me ha en sådan...
    Tack för idag,kul att ni kom förbi...puss å kram

    SvaraRadera