fredag 16 oktober 2009

Nytt garn.

Skulla handla garn till mina mössbeställningar, Grön, mörkgrå och svart var beställda.
Men Icke sa Nicke, ingen av dessa färger fanns... köpte ett annan fin färg i stället.


Nu har jag varit förkyld snart i 2 veckor, så himla drygt.

Vi har varit på "personaldagar" med jobbet. det var jätte bra, roligt och mysigt. Vi var på ett ställe som heter Krattemasung. Himla mysigt.

Jag ska jobba hela helgen nu, men jag är ledig hela nästa vecka, 7 dagar ledigt!!! Gött. Då ska jag till Göteborg med Ola....och så ska jag ha socbesök om lillgrabben... så ska jag jobba lite på Wikis=) Jag längtar till nästa vecka.

Kattorna mår bra...släpper sommarpälsen och byter till vinterkappan nu... mycket hår är det...


Varför slår pannan av sig??????!!!!!??????

kram.

2 kommentarer:

  1. Hur gammal är lill-grabben?
    kram Sandra <3

    SvaraRadera
  2. Ja visst är det mysigt på " Kratten" nu har du oxå fått en del av det som jag tycker är lungt och mysigt.
    Stor Kram till dig

    SvaraRadera