tisdag 6 oktober 2009

Tappar hår.

Jag tappar så sjukt mycket hår.... det känns himla tunt nu...
Så jag funderar allvarligt på att klippa mig... en cool tuff page kanske. Har ni sett "ensam mamma söker" Helena tror jag hon heter, hon är så jävla snygg i håret. Vill ha så..

Jag skulle ta mitt ansvar som husägare i dag och gå ut på gården och samla ihop alla nerfallen frukt och slänga dom på koomposten.... men dra åt H*lvete vad kallt et var ute... nej, jag gick in och duschade i stället.. På lördag då ska jag fixa..

Då ska jag hitta på något att äta då, dryyygt..
Jag hr nästan gått upp 1 kilo, och jag är SÅÅÅÅÅ nöjd. Nu pekar vågen på 49,6=) Dock med kläder på...

Undrar om Lovis börjar bli dement, då hon har missat kattlådan med 3 dm och satt sig i min låda med smink och nagellack i stället.... har fått lov att kasta nästan allt.
Morr.

Ha en bra dag, det ska jag ha...
Åk fint nu, det kan vara isfläckar juh.
Puss.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar