onsdag 26 juni 2013

dagen i går

Dagen  går gick i Fia style.
"FORT OCH FEL" Hihi.
Nej då.
Jag startade dagen med Massa kaffe till nyhetsmorgon. Sen gjorde jag hallen klar för målning. Maskeringstejpade.... thats it=) Inget spacklande eller slipande.
På med målarkläderna...och fram med målarfärgen...
Mäh.... så hade jag glömt att köpa roller. Hur kan man glömma det?
*Då klippte jag gräset i stället.
*Tvättade.
*Fyllde bilen med tomma pelletssäckar och mer skrot och åkte till tippen i Hamre.
Där skar jag mig i fingret. Ni vet hur mycket man blöder i fingrarna... fick lov att be om ett plåster. Där inne i sitter en så sjukt snygg kille och fikar...soptippssnubbe=)
*Åker till Borlänge och lunchar/shoppar med bästa Linda. Plankstek=)
*Handlar roller och lite mer grejer.. färg till mina pinnstolar bland annat.
*Väl hemma så målar jag om hallen... och det blev så himla bra!

Idag vaknade jag med att höra regnet slå mot fönstret. Underbart!
Kaffe i soffan till nyhetsmorgon och dagen är i gång.........

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar