onsdag 19 juni 2013

Pepsodent Wgite Now Gold

Som buzzador har jag fått lyckan att prova en tandkräm som ska ge tänderna en vitare look.
Jag har använt den nu i ett par veckor och jag vet inte om dom har blivit vitare. Kanske lite.
Men det känns bra för hjärnan när jag tror att jag får ett vitare leende.
Smaken är god. Lagomt med bubbel. Och den känns fräsh.

Så här skriver dom själva om den:

Ger dig det vitaste omedelbara leende någonsin
  • Pepsodent White Now Gold är en ny tandkräm som ger dig det vitaste omedelbara leende någonsin. Med tre gånger så mycket whitening ingrediens jämfört med White Now, ger den dig ett ännu bättre resultat, redan efter första borstningen.
  • Tandkrämen åstadkommer en optisk effekt som gör att tänderna ser vitare och mer glänsande ut.
  • Pepsodent White Now ger även en långvarig och gradvis whitening-effekt ju mer man använder den. Dessutom fungerar den utmärkt som vanlig tandkräm för daglig användning
  • Produkten innehåller fluor.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar