onsdag 5 juni 2013

Slängpussar it is!

Idag när vi skulle åka hem fån dagis, gav Frank fröknarna slängpussar. Det måste ju vara det bästa betyget!
Man skulle vara mer som barn på såna punkter. Vi vuxna ska vara så himla artiga och stela.
Säger hejdå... hare bra! När man skiljs. En kram på sin höjd delar vi ut. Då endast med en arm, kanske en klapp på ryggen.
Nej nu skall det delas ut slängpussar från mig till dom som förtjänar det. Får se om jag får samma glada respons som min lilla Frank får.
=)
Svårt att tro det.

Till er som undrar som följer min blogg så gick det kalas i dag också på inskolningen.
Jag fick lämna hono själv i en timme i dag. Frank ginade i 3 sekunder. Sen tystnade grinet=)
Do lekte i sandlådan, åkte ruschekana, utforskade gården och tittade på bilar.
Jag stalkade min son från parkeringen och så hur han världsvant gick där med fröken i handen.
Jag är så himla stolt! Stolt ända in i benet=)
Det här kommer bli så bra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar