fredag 6 september 2013

20:19

Då släckte jag lampan igår.  Jag var så trött. 05:30 väckte sasha oss. Hon skulle ut.  Panikuuuut. :)
Vi myste och busade loss innan vi gick ner och drack välling och kaffe.

Idag ska vi åka till mormor och ella.  Jag längtar efter dom.
Så kanske vi får träffa ola lite också om vi har tur.

Ikväll eller i morgon så ska vi hänga med moster linda och på måndag kommer min sanna !!! Åh! Lycka!!

Frank har paket till sina tvillingkusiner också. . Han tjatar på mamman att åka och lämna dom.

Han är så klok frank. Han förstår när man pratar med honom. Så fin och duktig kille!  Igår när jag hämtade honom på dagis så sa dom att han var så duktig och artig.  Han säger.  "JA TACK OCH NEJ TACK"
Jag blir så glad.  Stolt. ..
Vi är duktiga föräldrar jag och franks pappa.  För frank är ju beviset på att vi är bra. Han är ett lugnt. Tryggt och glatt barn. Att han är klok är en sida han enbart har fått av mamma:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar