tisdag 10 september 2013

Bitterfittan martinsson

Idag är en sån där jobbig skitdag då jag inte tror att någon bryr sig om mig. Jag grinar och grinar. Mest för att jag saknar kelda. Men passar på medans ändå tårarna är där och grina lite över andra saker också.  Det känns bra att gråta så länge ingen ser.

Idag när jag hämtade frank på dagis satt han och lekte med en annan flicka i sandlådan. . Det slog mig hur stor han blitt. Han lekte liksom med en kompis. Dom hälde sand från en spade ner i en hink. Det lär väl räknas som lek ändå?
Dom var så otroligt gulliga.

Klockan är 18:44 och han somnade nyss. Tröttis. Mitt hjärtslag..

Jag tror tårarna tagit slut nu och ska gå ner och se lite på tv...

3 kommentarer:

  1. Jag saknar dig massor!!!!!! Hur jobbar du i veckan?

    SvaraRadera
  2. Förlåt för att jag utsöndrade så mycket hormoner att din mens kom! / sanna

    SvaraRadera
  3. Åh vad roligt med kommentarer. Ledig i morgon sarah. Det gör inget sanna.fia

    SvaraRadera