onsdag 6 november 2013

Daddissss (dagis)

Åh det värmer så i hjärtat att frank verkar trivas så bra på dagis. I går när jag hämtade honom ville han inte hem ens.
Han hade inte lekt klart. Fröknarna säger att det går så bra för frank. Att han är en trygg kille. Det är det absolut bästa jag fått höra!  Trygghet är det jag sökt efter hela livet. Och att jag och micke lyckats gett frank det är ju tydligt nu. Frank är trygg och jag är lyckligast i världen för det.
Dom där fröknarna är fortfarande änglar för mig. Så jäkla bra med kidsen. Vilket tålamod. Vilka hjärtan av guld! Jag lämnar det bästa jag har i deras händer, och jag känner mig helt trygg med det.

Jag kan titta på frank och undra.. hur tusan gick det där till. Hur fasen kan han vara så söööt!?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar