lördag 2 november 2013

Nu är jag glad

Var nog bara det här med allhelgonahelgen. . Som gjorde mig känslig igår.

Idag var vi och hälsade på Madde och hennes barn i falun. Dom är verkligen mysiga familjen.

På hemvägen åkte jag o frank till kyrkogården.  Tände ett ljus för mamma. Gammelmormor.  Lovis och kelda. Frank sa ljus typ 400 gånger.. sen hälsade han mamma på sitt sätt. . Genom att berätta att han var bajsnödig. . Han berättade det rätt högt också:) "mamma bajs!!!!"
Sen skrek han "mormor gitta" också 400gånger. Då gick vi till bilen.
Jag grinade en skvätt men tårarna blandades med skratt när Frank så panik ville berätta om att han var bajsnödig.  Det var skönt. Det är jobbigt för mig att vara på kyrkogården.  Frank lättade upp stämningen:) han är mer är bäst!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar