tisdag 31 december 2013

Summering

4timmar kvar av året 2013.
Ja.. året har i stort sett varit bra.
I dag för ett år sen försvann Kelda ur mitt liv. Det var fruktansvärt! Och jag gråter ofta än av saknaden efter henne.
Sen fick Lovis bli en ängelkatt två månader senare. Då blev jag förkrossad.  Halv liksom.  Kan inte förklara bättre än så.
Jag började jobba efter min mammaledighet 1 februari.
Frank var med pappan i 2, 5 månad och det var jätte jätte jobbigt att inte få träffa honom så mycket som jag kunde.
I maj anlände våran nya familjemedlem Ella till oss. Lycka! Jag bara älskar ihjäl na!
På jobbet fann jag nya vänner. Riktigt fina tjejer.
Sommaren var på tok för varm för min smak men jag fick mycket ledig tid med Frank. Livet lekte.
En underbar vän flyttade till långshyttan:)
Hösten var perfekt!  Skit mycket jobb varannan vecka och mindre jobb på franks veckor.
Vintern,  lagom mycket snö ;) ingen snöskottning och pannan drar lite pellets.
Jag har varit frisk och stark och frank och sasha glada och trygga.
Mormor har varit fantastisk.

Året började jobbigt men slutade bra!
Det som inte dödar härdar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar