söndag 13 juli 2014

Födelsedagen

Det var så dåligt på tv. Jag gick upp och satte mig och lyssnade på franks andetag istället.  Och här sitter jag. Han sover så stilla och lugnt.  Trött efter en dag med bus med mina vänner och mig.
Dagen började med att sanna ringde och sjöng.
Efter vi ätit frukost åkte vi till madde. Hon bjöd på lunch och fika. Maten dög icke åt gormetruten frank så hon stekte på en hamburgare åt honom. Jag fick ett vackert halsband av henne.  :)

Sen åkte vi hem.  Frank somnade i bilen.  Jag satt i gräset och väntade i en halvtimme tills han vaknade. Då kom linda med present till mig.
Sen ringde Marielle och så kom hon hennes man och barn helt oväntat hit:) jösses så kul.
Och sen kom annlo och julle.

Jag är fan nära till tårar för jag är så rörd över allt sällskap och fika och fina presenter!

När jag nattade frank kramade han mig och sa: Grattis mamma. Det var nog trots allt det bästa.  :)

Vi hade vattenkrig idag med.

Tack för alla gratulationer.  Alla sms. Alla telefonsamtal.  Ni är så fina mot mig!
Jag avslutade dagen med underbart regn och ett getinsstick.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar