onsdag 30 juli 2014

Övernattning

Igår åkte vi och hälsade på det nygifta paret sanna o jon. Det var så där äckligt somrigt och härligt.  Som i en film. Alla var glada och nöjda. Vi åt gott. Fikade på munkar. Mycket munkar.  Lekte i vattenspridaren.  Gick på en mysig promenad.
Vi bestämde oss för att dra ut på njutandet så vi sov kvar. Det gick jättebra för både mig och frank.
Idag åkte vi till ett minizoo och tittade på djur. Vi fikade också:)
Så himla mysigt! !
I morgon är det dagis och rutiner igen.  Jag älskar rutiner.

När jag kom hem hade min glossy box kommit. Där i låg det ett läppstift.  Jag använder aldrig läppstift:) fick lov att prova det.
Frank tyckte det var kul. Han sa "pussa här, här, här " det gjorde jag glatt. Men upptäckte i duschen att det var super svårt att få bort:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar