måndag 21 juli 2014

Semestern 2014

En liten summering av semestern.

Dom två första veckorna var et väder i min smak, småkyligt och regn. Sen blev det "finväder" sol och hetta.
Jag har fått mycket tid med min fina unge. Vi har:
Badat i poolen, en gång. Sen fick Frallan värmslag på kvällen.
Lekt i sandlådan.
Jag har fyllt år.
Varit på fest.
Gått runt älven med Sarah.
Haft loppis
Vi har varit i Västerås och hälsat på Sanna, Lucas och Jon.
Haft möhippa för Sanna.
Varit och tittat på Raggarbilar.
Varit på traktorparad.
Varit i Furuvik
Varit på Sanna och Jons bröllop och Lucas dop.
Jag har träffat mina vänner.
Vi har cyklat

Det har varit den bästa semestern på flera år. I morgon börjar jag jobba igen. det känns gott. Jag längtar efter jobbkompisarna! Skönt med lite rutiner igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar