torsdag 6 maj 2010

Feed him

Har nyss varit och ätit en dagens på Lappens vägkrog med erik. Himla gott.
Nu sitter jag i soffan och klappar Lovis och samlar krafter för att ut och prova inlinesen. Det duggar lite ute hoppas det slutar snart.

När jag satte mig i bilen, när vi skulle åka och äta. Så luktade det "varm sommarbil" Ni vet den där lukten som kommer när solen har värmt på säterna och på de gamla doftgranarna i bilen. Åh det luktar så ljuvligt.
Dom sa på radion i veckan att somaren börjar den 15 de maj, det är ju snart. Det är om 9 dagar! Så om 9 dagar så kan man säga att det är sommar=) Känner på mig att det kommer bli en alledes fantastisk sommar.
Förra sommaren var inge vidare... förra året var inge vidare. Nu har det vänt. Jag har fått tilbaka min Fina Erik och jag komemr flytta tillbaka till Borlänge då jag kommer få närare till mina underbara vänner... Sarah, Linda, Sofia, Tina, Lisa och Sanna=) Och så Erik också förstårs. Jag saknar dom så mycket.








2 kommentarer:

  1. Hahaha jag tror jag dör av skratt!!!:)Vilka bilder du har lyckats hitta på mig,helt fantastiskt!I love!Ja det blir bra när du flyttar till Borlänge!Saknar dig med!
    Kramar/
    Lokalkändisen

    SvaraRadera
  2. Saknar dig me tooka=)!!!!!De alldelles för tomt i Borlänge utan dig!! Gud va ja ska hjälpa dig å komma på plats=) Sakna/ S.F

    SvaraRadera