tisdag 11 maj 2010

Klart.

Nu är det bestämt.
Jag ska hyra ut mitt hus, den 1 juni kommer mina hyresgäster flytta in.
Känns riktigt bra.
Inga dubbla hyror.
Familjen som ska hyra verkar vara trevliga och bra.
En sten har losstnat från mina axlar.
Har fått lite möbler sålda också, känns kanon det med.
Nu längtar jag efter en IKEA tripp, där det skall inhandlas massa smarta grejer och en ny säng. Sarah har lovat följa med=) KUL.
Sommaren kommer bli i Borlänge=) Nära mina vänner! Underbart.
Ska ha en grillfest på min altan. Finns det hjärterum, finns det stjärterum..=)
Mina grannar i Borlänge har 5 vuxna hundar och 7 valpar... tråkigt..Verkligen jätte tråkigt-NOT!!!! Jag har redan lovat dom att jag ska vara hundvakt.
Valpar, ni förstår...navvv...kommer bli farligt. Rasen är chiuaua och pappilon.. fatta vad SÖTA!
Fnasket kommer få skitroligt med att jaga alla dom..
Närmare Erik kommer jag också, det känns också bra. Vi har det så lugnt och skönt nu. Det är annorlunda den här gången, det känner vi båda. Vi har nog behövt våran bergodalbana, vi har åkt oss trötta nu och bara vilar med varandra. Gud vad poetisk jag är.
Katterna mår bra, fäller vinterpälsen dock så massa hårbollar kräks upp lite här och där.
Jag mår bra.
Jag är så kär i mitt liv just nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar