söndag 13 juni 2010

Inget ont.

Som inte för något gott med sig.

Håhåjaja...jag mår som ett skithål. Har försökt att tänka på människor som har det värre, lama, dom i krig m.m... inget har funkat. Det började på tisdagen då jag började få lite ont i halsen...vaknade på onsdag och då var det kört... på torsdag var jag till en cp doktor som tyckte att jag bara hade en förkylning trots min ömma hals och min höga feber. Jag vände honom ryggen och gick därifrån. Han såg ut som Karlsson på taket, fast en alkoliserad sådan. Jag hatar honom.
Fredagen var JAG FORTFARANDE HELT DÖD, jätte ont i halsen, huvudvärk och feber..
Lördag... jag funderar på om det finns något lätt sätt att bara få somna in i en vecka.. jag kunde inte längre svälja mitt egna saliv. Införde "spottkopp", sjukt äckligt. Ringer till mormor och grinar...
usch får en jourtid hos en doktor igen... nu får jag pencelin...
har fortfarande spottkopp men tror att febern har avtagit lite..

Jag har inte druckit kaffe eller rökt en ciggarett sen i tisdags... så inget ont som inte för något gott med sig..
Men gud vad jag längtar efter kaffe, kakor, chips, potatis kött....MAT!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar