onsdag 30 juni 2010

Peace and LOVE

hej hopp.
Sitter och dricker en kopp kaffe, ska sen hoppa in i duschn och göra mig fin för Rootvälta=) Rootvälta, det är sommar det! En bra start på festivalen=) Och är det festival så ska man campa, och det ska jag göra i natt, dock en deluxcamping. I eriks lägenhet. Erik är väl så där förtjust över mitt påhitt. Men men.... köper han mig ett tält får han ju nästan skylla sig själv=) Det är ett skitbra tält där man inte behöver några pinnar... bara att fälla ut. ERik är lite orolig över hur hans bror ska reagera när det står ett tält i lägenheten.... hihi...
Jag älskar att bo i tält. Men skulle int fixa "stanken" på en festivalcamping.
Det kommer bli en bra festival, känner det på mig. Jag och Erik, hans bror, hans kompisar och min fina Sofia, kanske tittar Sannaoch hennes kille förbi också. Förra året var jag med Sanna och hennes syster och pojkvän, det var skitkul och det är tråkigt att dom inte kommer i år.


För övrigt så ligger det råttinälvor på min matta på altanen... kan någon komma och ta bort det? Härligt med djur.

I dag är det svalt och skönt ute... det har varigt hemskt varmt... jag påminner om att ge alla djur friskt vatten och inte ha dom med i bilar....

2 kommentarer:

  1. Det kommer inte in nått jävla tält i min jävla lägenhet! Det ska du veta! :)

    SvaraRadera
  2. Okej, nu har du övetalat mig. Du får väl det då

    SvaraRadera