måndag 14 juni 2010

Vinden har vänt.

I dag mår jag mycket bättre. Har även lyckats fått i mig lite mat=)
Yes!!
I morgon stod det tjejkväll på schemat men jag tog ett beslut om att inte åka dit och smitta ner de andra och se till att vila och bli riktigt frisk i stället, Ett vuxet och tråkigt beslut.

I dag köpte jag mig en liten digitalkamera.. en sony. Söt och smidig. Skulle igentligen bára åka in och köpa mig en milkshake på donken men det blev en kamera också... den var hemskt billig=) Och efter ha legat i soffan i 5 dagar så är jag hemskt sällskapssjuk och ville se människor..... så det blev en sväng på el-giganten.

Är hos min Erik nu, vi tvättar. Min tvättmaskin har inte blivit inkopplad ännu så jag snikar på hans tvättid.=)¨

Tack gode gud och alla änglar.


Hoppas ni har det bra i försommarvärmen!

Ser fram i mot denna sommar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar