tisdag 8 juni 2010

Skittelia.

jag är måttligt inponerad av Telia... tusan va de strular. Flera vändor hit och dit och jag har ännu inte fått mitt nr och internet hem till mig... efter 2 veckor. Hur svårt kan det vara???
Håhåjaja....
Där av min dåliga uppdatering..

Jag har flyttat från mitt fina hus till ett ännu mysigare hur i Borlänge. trivs bättre än någonsin.
katterna stormtrivs... och min granne har 13 hundar...(7valpar) klart jag trivs=)

Nu ska jag åka iväg och fota Sarah... kommer bli superfint.

Håller på och bestänmmer mig och jag ska gå på P&L i år... har väntat på svar från en vän om hon ska gå men hon svarar ju aldrig... hum.... Erik ska gå, men å hänga med i killtempot vet jag inte om jag pallar=) Eller är det dom som är för sega för mig=)??
Hihi..

Hur som haver så får ni ha det så gott...
Kramar.

3 kommentarer:

  1. jag ska ju dit så mkt jag kan utöver jobbandet :D
    ska försöka fixa så jag är ledig lite iaf så jag kan röja loss :P haha.. JAG på festival.. de rimmar illa!!! Puss

    SvaraRadera
  2. Hej,

    jag heter Marcus Haglund och jag arbetar på Telia Kundservice. Jag vill börja med att beklaga de problemen du upplevt med din leverans. Har du fått något datum när allt skall vara klart? Om inte kan du kontakta mig via länken nedan så skall jag titta närmare på ärendet.

    http://proof.telia.se/enkatpoll.asp?ProofID=15515

    Med vänlig hälsning

    Marcus Haglund, Telia Kundservice

    SvaraRadera
  3. Marcus: Jag tvivlar på att du kommer kolla upp det, 2 gånger har dom på kundtjänsten sagt att dom ska kolla upp "mitt ärende" för att sedan återkomma till mig. Ingen hör av sig. Men nu har jag skickat ett mail till dig och beskrivit "mitt ärende". Tack för att du svarade här.

    SvaraRadera