söndag 5 februari 2012

Bra helg.

Sådärja då har ännu en helg rasat iväg.
ar inte gjort så mycket, vilat, sett på tv, ätit, haft besök av svärfar, tvättat.. tittat på film och sovit på soffan=)

Nu ligger lovis och snarkar i fotöljen (hon kan snarka så högt) och sacha ligger och sover på vävstolen. Micke ligger bredvid... trött familj=)

På torsdag så har vi datum att bäbisen ska komma... tänk att det kan komma när som helst nu..oj oj det är spännande.
Hoppas hoppas hoppas att allt går bra.

I morgon ska jag till barnmorskan igen. Härligt att få höra han lilla hjärta slå... micke kommer inte följa med denna gången för han jobbar men är så glad och tacksam och stolt över att han har följt med på nästan alla andra besök.

Ikväll blir det popcorn och Wallander. Men först lite honungste.

Jag vill åka till kuploen i morgon för jag vill ha en mysdress.. men jag har inte bestämt mig än..
Är det någon som vill hänga med mig i morgon???

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar