onsdag 8 februari 2012

Jag älskar honom!

Jag sitter på bb nu och Tänker hur livet kan förändras.
För några månader sen hade vi nyss gjort "testet" och det var positivt. Vi skulle få barn, men jag låg i sängen och grinade för jag hellre ville ha en hundvalp och en ny klocka.
I går klockan 01:10 föddes en sån helt otroligt söt bäbis. Han vägde 3240g och var 50cm lång.
Hela jag expolderas av kärlek till honom. Jag hade sett honom i en minut när jag kunde konstatera att jag älskar honom.
Han är perfekt! Verkligen perfekt!


11 kommentarer:

  1. Ja han är verkligen helt perfekt!!! Mike

    SvaraRadera
  2. Jättegrattis till er. Kram Annie

    SvaraRadera
  3. Jättefin! Grattis!!!! :-)

    SvaraRadera
  4. STORT Grattis till er!!!! Visst e det häftigt hur livet kan förändras=) och vilket fint namn!!!!

    SvaraRadera
  5. Grattis Fia! Han är jättefin :)
    Tänk att man kan älska en liten människa så mycket, det är helt otroligt. Går inte att förstå.
    Ett mirakel är det. Ta hand om er. Kramar Johanna

    SvaraRadera
  6. Super stort GRATTIS till er! Va fin han är!
    Lycka till me allt! Lisa & Stefan

    SvaraRadera
  7. Åhhh fina fina fina!!! Jag vill få komma till er snart!!!/ S.F

    SvaraRadera
  8. Ett jätte grattis till er fin ,söt pojke. Fia njut det är en underbar tid du har framför dig..Kram till er alla tre.
    Liselott

    SvaraRadera
  9. Om det inte vore för att jag oxå har en son så skulle jag säga att han var den finaste killen i världen, men näst finaste är ju inte så tokigt det me :) ///LisaP

    SvaraRadera
  10. Grattis! En sån fin sötnos ni har fått! :)

    SvaraRadera