lördag 25 februari 2012

Min bästa vän Sanna.


Jag är ledsen.
Min absolut bästa vän som alltid finns här i vårt och torrt Sanna har flyttat. Flyttat långt bort och det betyder att vi kommer träffas ännu mindre än vad vi gör nu. Jag tycker det är bedrövligt.
Men man får planera in övernattningar och så så vi kan fortsätta träffas ibland.
ÅH!! Livet är orättvist.
Hon är typ den enda vän som jag umgås med=( åh!
Det var svårt att få ihop det både med tid och ekonomiskt när hon bodde i Borlänge... hur ska det bli nu då?
Sanna är snäll. Omtänksam. Givmild och generös. Rolig och vacker. Min bästa kompis.
Hon tar mig för den jag är och hon betyder så sjukt mycket för mig.
Jag hoppas att livet alltid kommer vara snällt mot henne. Det är hon värd.
Min älskade Sanna...

Åh... =(

1 kommentar:

  1. Jag kommer fortfarande att finnas där för dig precis som du kommer att finnas där för mig! Du är den bästa vän man kan ha och jag tänker även finnas för min "systerson"! Saknar er redan :( Det får bli övernattningar och vi kommer garanterat att åka till dalarna många gånger!! Love you /Sanna

    SvaraRadera