måndag 1 februari 2010

Februari.

Godagens.
Gissa om jag är glad då???
Gissa om jag vaknade själv i morse???
FCZTore sov här i natt.....mjaooooo....fräääääs....=)

Känner mig sjukt trött hela tiden. Och har börjat insett att jag levt på sparlåga en längre tid, för lång tid.. Jag är jätte trött och skulle förmodligen kunna sova hela dagarna om jag inte tvingade mig själv att fortsätta ha vissa rutiner...
*10:00 uppstigning.
*10:06 kaffe.
sen är det luddigt fram till 23:00 då man äntligen får krypa ner i sängen igen..
Det låter som jag är deprimerad men det är jag verkligen inte. Jag är bara slutkörd i själen.

Tror inte jag uppfattas som så trött som jag känner mig...

Nu står det 1,7 ton pellets på gården... det finns ingen ork att ta tag i det där i dag... kanske i morgon...

Har varit till jobbet i dag och lämnat lite papper... så har jag lagat mat, pasta med backonpastasås till... mycket gott.

Ska snart diska bara jag har druckit upp kaffet, sen invänta Annie som kommer=) Åh.. fina Annie...världens bästa Annie. Jag har köpt semlor som vi ska svulla i.. sen blir det nog lite "garnsnack och mönstersnack" om jag känner oss rätt.
Har stickat klart mina Norskraggisar. de blev jätt fina.. ska lägga ut en bild bara jag har fäst trådarna.

Ha det bra.
Jag längtar efter mina arbetskompisar..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar