söndag 21 februari 2010

i´m back.


Men nu har jag bestämt mig!
Det är den här bloggen jag vill skriva på.
Den är finare=) Fint ska det vara!
Den andra påminner för mycket om min tid i Gagnef och i Borlänge.

Så välkomna mig tillbaka!

I dag har varit en himla skön dag. Är typ helt frisk nu, har varit sjuk i en vecka.
Himla tråkigt.
Inge feber i dag bara lite snorig.

I morgon börjar jag jobba igen och det känns skitbra.
Ska bli kul. Jag kommer jobba vardagar bara.. hoppas på att få jobba lite extra på helgerna..=)

Ikväll är det Wallander på tv=) I love that! Tur att jag har lite ostkrokar kvar också=) Mums.

Ha en bra söndagskväll!!!
Puss.

3 kommentarer:

  1. Vad skönt att få komma igång med jobb igen. Härligt att slippa helger:-)
    Kommer du vara Jonnys lille piga enbart eller blir det andra sysslor med??
    Hoppas det blir bra ivarjefall!!!

    Å du..hur går det med rökningen förresten??

    SvaraRadera
  2. jag är only Jonnys=) han och jag liksom=) Jag vill inte prata om rökning therese=) hehe..

    SvaraRadera
  3. Självklart får du vara med och tävla ändå.=) Lycka till!

    SvaraRadera