torsdag 25 februari 2010

Okej?!

Ja, nu är det bara att gilla läget. Det kommer aldrig bli vi igen. Han söker efter någon annan=(
Och jag antar att det bra. Hoppas han blir lycklig och nu kanske jag kan gå vidare, så småningom.

I morgon är det fredag...och jag har då gjort en hel vecka på mitt "nya" jobb. Och det går skitbra och är riktigt roligt. Känner mig mycket gladare och piggare nu när jag slipper gå omkring med mina katastoftankar.
Nästa torsdag ska Linda och Paola sova över hos mig...sjukt kul. Vi ska laga mar och leka (om paola får bestämma) Hihi...

I helgen blir det utgång. Hoppas det blir kul..
=) Jag behöver ha KUL!

Nu ska jag äta...avokado, keso och gomacka=)

2 kommentarer:

  1. Vi kommer ha skit kul Fia, jag behöver också det!!!

    SvaraRadera
  2. Jag hoppas vi ses i helgen gumms!!!
    MISS YOU :D

    SvaraRadera