fredag 26 februari 2010

Jag får ha fredagsmys!!!

I dag kom min syster hit, jag hämtade henne på stationen efter jobbet. Vi har skottat snö och ätit tacos=) Nu sitter vi och myser och stickar?! och ser på lets dance.... vi har chips och dipp och läsk också.. mysigt!!

I morgon ska jag ut och svänga mina lurrviga, Yes!!! Ska sova hos Sanna.... undrar om kommer sova hemma=) hahah...tror inte det.... =)=)

Jag mår så himla bra i kroppen=) Nytt jobb och lite lugn och ro är medicin för mig..
Jag har lärt mig så himla mycket, och vi har KUUUUL medans vi jobbar=)Saknar såklar mina gammla arbetskompisar.... men jag träffar ju dom ändå=)
Nu är jag varslad från mitt jobb.. och det känns himla bra. Nu ska jag bara få tag på ett nytt jobb...det kan ju bli lite klurigt, men det löser sig.

Sandra sitter här bredvid mig och stickar en mössa.... hur coolt är inte det?? Är det en släktdrag mån tro=) HIHI.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar