måndag 15 februari 2010

Så hårt.

Han höll mig så hårt, i 2 minter kände jag mig lugn...

Jahpp, det går inte att komma in på andra bloggen=( Men jag har liksom skrivabstinens=)

Helgen...
I Lördags var jag ut på bollan. Det var riktigt roligt.
På söndagen var det alla hjärtans dag.. en viktig dag för mig... av olika anledningar. Förmiddagen var skit rent ut sagt!!!!!! Sen åkte jag till Hofors och massaerade, det gick bra och hon blev nöjd=)
Sen på kvällen kom han hit. Med Blommor=)


Fan alltså det känns tungt.
Har så mycket minnen, för mycket kort, måste radera dem, kan inte plåge mig med att hela tiden titta och längta tillbaka..
Jag gör det, längtAR TILLBAKA.
Det är annorlunda nu... kommer inte bli som förr tror jag. För man kan inte kämpa själv.
Det finns så många föruttsättningar, finns så många olika sätt att lösa vissa saker, vissa störande moment, men han ser dom inte,

Jag är sjuk, ont i halsen och lite feber...
Ojoj... Det är faktiskt lite mysigt. Jag har inte varit utanför dörren i dag=)
Sofia kom förbi på en morgonkaffe i dag=)
Stickat ett par barnsockor=) Sett på tv. Druckit massa kaffe och ätit chips och dipp och CHOCKLAD! Hade varit sjukt mysigt att få vila i hans knä nu....

I morgon kommer sarah hit en sväng inan jobbet. Hon är snäll hon den där sarah.

Ah.. ska snart lägga mig...
Om en vecka börjar jag jobba=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar