tisdag 22 april 2014

Allt

Den här ungen kommer jag göra allt för. Ska göra allt för att han ska gå på de bästa stigarna genom livet. Går han vilse så tar jag honom i handen och visar vägen. Ska älska honom allt jag kan men försöka att inte älska sönder honom. Han ska få självförtroende nog så att han vet att det är okej att göra fel och misslyckas. Försöka ge honom mod och envishet att prova igen. Lära honom vikten av att säga orden " tack " och " förlåt ". Vi kommer bråka. Vi kommer bli vänner igen. Kommer inte kunna skydda honom från allt. Men mitt hopp är att om han blir tankad med bra värderingar, människor och kärlek så är han bra rustad för livet.
Hans liv började den 7feb - 12.
I samma stund som han föddes började mitt liv.
Frank min älskade son. Mitt hjärtslag. Min oro. Jag älskar dig mer än allt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar