lördag 5 april 2014

Det blir liksom mycket motor

... helt plötsligt i mitt liv. Och jag älskar det! Åkte på nån skittråkig vårmässa med jätte mycket traktorer i dag.. men när jag fick se frallans ansiktsuttryck och höra hans glädje över "skiten" så blev jag glad med. Vi klättrade upp i maskiner.  Tittade och kände. :)
Det fanns en hoppborg också som jag o frank hoppade i.
Det var jättekul. .
Vi fick hänga med ola på fm/lunch. Han o frank bytte däck på bilen.  Och så fick jag på cykelsitsen. Vi provåkte lite och frall tyckte det var kul!
Vilken tur att vi har ola i vårt liv.

Efter mässan åkte jag och frank till julle o jim. Vi skulle bara lämna en grej men så passande fick vi middag där. Frank o jim spatserade runt på gården och stimmade:)vilken tur vi har som har jim o julle i vårat liv också:(
Frank missbedömde avståndet till julles bil och slog i näsan så han började blöda lite (pyttelite) näsblod. Då blev jag lite rädd..
Fast grinet och blodet var borta inom en minut. ..

Sen åkte vi hem och lekte. Käka banan. Såg på barnprogram. . Välling. . Nattning. . Frank somnade på 20 min:).

Idag slog det mig att jag har inte träffat just någon av mina vänner själv utan frank sen han kom till världen:)
Det betyder alltså att det inte är mig dom vill träffa:) hi hi.. jäkla skit.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar