onsdag 2 april 2014

Dr Martinsson

När jag sväljer något, inte saliv men tex mat eller godis. Då är det som att det pressas ner, förbi en knöl. Det får mig att tänka hypokondriska tankar...


En annan sak också. Jag fick brev i fån försäkringskassan i dag. fick "den speciella känslan" i magen direkt jag såg brevet. - Va fan nu då??
Jo i det brevet stod det att jag var nu välkommen att söka sjukpenning från 29/mars och framåt...
-NEEEJ!!!
När jag var sjuk ett par dagar, magsjukan. När jag blev frisk igen och skulle friskskriva mig i programmet på datorn så gick det inte, det var något fel. Jag ringde till min chef och berättade det och hon sa att det var nått knas men att hon skulle friskskriva mig......
Något måste gått fel.... kom något emellan?
suck..

Jag vet att det kommer lösa sig, i värsta fall får jag mindre lön denna månad och får tillbaka resten på nästa..  men sånt här kör i gång mig! Jag vet inte vad det är men jag ältar ihjäl mig på sånt här.
Jag gillar det inte!
Saker och ting ska funka... det blir sånt strul för ofta. Skapar problem som inte finns.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar