torsdag 17 april 2014

Intuition?

Kanske händer det lite väl för ofta. Kanske är det bara ren flax. Kanske har jag en motherfucker intuition.

Jag känner saker.
Drömmer saker.
Sinnessjukt? Eller en gåva?
Har alltid varit så.. när jag var mindre trodde jag att alla hade det så. Men sen när åren gick och jag insåg att det faktiskt inte var så, då började jag helt plötsligt tveka på min känsla/magkänsla. Hittar jag på? Tänkte jag.

Men nog kommer den magkänslan/känslan/tanken lite väl för ofta för att det ska vara hittepå=)

Har nog säker 100 olika situationer som jag kan berätta när magen min talat för mig. Många av mina nära och kära skulle nog kunna bekräfta det. Kan ni det???

Igår när jag var och gjorde fransar. Då hände det igen. Det ringde på Damens telefon (hon som satte fransarna) Det var två kunder som ville boka tid. Det passade inte...
Några minuter senare ringde det igen. Då sa jag till henne innan hon svarade.
- Nu ringer dom igen, nu har dom pratat ihop sig och tar tiden på söndag...Det bara flög ur mig.
När samtalet är slut, kommer hon tillbaka till mig. Och säger: va fan är du synsk eller... dom bokade tiden som du sa!?

Så där är det hela tiden.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar