fredag 20 november 2009

AKTA NAVELN!

Fan vilken bra dag jag har i dag.
Sovit skönt. Blir väkt av att en av mina bästa vänner ringer.
Fnasket hade fångat en råtta och lagt utanför dörren åt mig.
Fått goda besked.
Och snart ska jag åka och julhandla och äta med mina fina vänner.
Ikväll ska jag åka på Sinnesro gudstjänst i Borlänge och lyssna på när min goda vän Josef ska sjunga.

Ja! Allt är så underbart i dag.
I min navel har det hängt ett smycke, ett ganska stort smycke i 13 år. Nu det senaste året/åren så har kroppen börjat stöta ut det tror jag, då det bara blir mindra och minde skin kvar som det sitter i. Så I dag tog jag bort det. För första gången på 13 år så såg jag min navel. DET ÄR NOG DEN SÖTASTE NAVEL SOM FINNS!!!
Fattar inte varför jag haft det där skräpet i så länge=)
Vore jag en indian skulle jag heta "Sötnavel".


Ha en underbar dag, det ska jag ha!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar