lördag 21 november 2009

Gudstjänst.

I går jag och och Sofia på Sinnesrogudstjänst i Haga kyrka... Min fina vän Josef skulle sjunga och jag ville dit och visa mitt stöd. När han sjöng så lyftes kyrkan... annars så...nä....
har jag aldrig varit på en vanlig gudstjänst och jag kommer förmodligen aldrig gå på en heller... det var mäktigt i går.. men samtidigt konstigt och långrandigt...
Det var fint och jag skulle lätt kunna tänka mig att ge det ett nytt försök..
Kände man sig utanför kanske, för att jag inte är beroende???
Nog om detta!

I dag ska jag i alla fall JULSTÄDA! jag ska sätta upp julgardinge, stakar i förstet och ställa fram tomtar.... och JULGRANEN kommer nog åka upp den med=)Det är ju juletider så sällan så då kan jag gott slänga fram allt pynt lite tidigare så man får mysa riktigt...LÄÄÄÄNGE!!!!

Är färdig med alla mina julklappar nu....skönt. Har sanna kvar bara.....ska komma på något bra!=)

Sofia vill att jag ska följa med ut i kväll... åh.. kan inte bestämma mig...Skulle vara skoj men samtidigt skönt att vara hemma...

Ha en bra dag=)

1 kommentar:

  1. Gaaah, mina mamma skulle vrida sig i plågor om hon fick höra det här. Hon som inte ställer fram stakarna förän till lucia! Ha ha.
    Åh jag längtar oxå efter jul nu, men jag väntar nog lite till med granen, annars finns det nog inte ett barr kvar till julafton :-)

    SvaraRadera