söndag 22 november 2009

jahapp.

Vilken helg=) Har fått massor gjort.
Jag har julhandlat, julstädat, julpysslat, varit med Ola, mormor,Tina och Sofia.

Jag har även sett till så att jag har pellets över vintern, eller jag styryde upp så pelletsen kom hit, åkte och jobbade och Ola slutförde projektet och bar in pelletsen =)Så när jag kom hem från jobbet var den i källaren. Vi kompliterar varandra så himla bra. Jag kommer på saker och Ola slutför dom.. Ha ha..
Jag är impulsiv och tröttnar fort, Ola är verkligen Oimpulsig och seg som en kola och ger aldrig upp=)

I dag har jag toppat Sofias hår, får se hur det blir att se ut när det torkat=) Hihi, tur att hon är lockig. Fick med mig lite formar till Tvålgjutning, så det satte jag igång med så fort jag kom hem... nu väntar jag på att tvålarna ska stelna och få se resultatet.

Nu ska jag se på lite tv.
Har en låååång arbetsvecka framför mig..

Kram.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar