måndag 16 november 2009

Dragit i mig en latte.

Jaha.. MÅNDAG!I dag SKA jag gymma=) I morgon kommer jag ha träningsvärk igen!
Vad gör det? Hellre lite värk i kroppen än värk i själen.

Jag mår bra nu, har lite panik inför julklapparna...
Alltså inte att köpa utan att jag inte får det jag vill ha... ha ha ha, nej då skojja bara.

I går Lyckades jag Och Linda få igång Brandlarmet på jobbet. Det blev ett himla liv... Vi höll på och pysslade med Cenitlera... skulle bränna det i ugnen.. och värmen var för hög....

I morgon är jag ledig... då ska jag städa av här hemma och tvätta lite... sen ska jag hämta Olis I avesta... han lagar sin bil.

Allt blir så gullit om man sätter på "IS" på slutet av ord.
* Kaffis
*Mördis
*Snoppis
*Dummis
*Tvättis
Ah..ni fattar.

Risken finns att i morgon när jag städar "städis" så kommer allt julpynt åka fram... ljjusstakarna och tomtarna.... förmodligen kommer julgranis också stå klädd och klar med paket under i morgonkväll... Ingen kan beskylla mig för att jag är bra på att vänta..=)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar