lördag 28 november 2009

Tröttis.

Fan vad trött jag är, har tittat på klockan sen 19:30 och längtat tills det OK att gå och lägga sig på en lördag. Det känns som det finns en oskriven lag om att på helgerna ska man vara uppe länge....
Snart så borde det vara lungt att lägga sig med gott samvete... 30 minuter kvar, sen SOVA!!!!
Jobba i morgon med Mysiga Linda... min parhäst! I morgon ska vi åka goocart igen och jag hoppas på att komma 1:a denna gång. Kom 2:a sist...

Nä fan.. orkar inte mer nu...zzz...

PÅ måndag ska jag baka julbröd... eller Sofia Påstår att det heter "ÄRTBRÖD" Himla konstigt namn... är det ärtor i???

6 kommentarer:

  1. Ja du!! tänka sig att de ÄR ärtor i :) Man använer ju ärtmjöl, de är malna ärtor faktiskt =)

    SvaraRadera
  2. hi hi, heter det inte ärtbulla dessutom? Som att det är bullar med ärtor i. Skumt namn på ett skumt bröd. Vi ska oxå baka i veckan men vi kör med missebulla, som faktiskt inte alls innehåller katter, men messmör och julmust. Hur sjukt är inte det?

    SvaraRadera
  3. hahaha.. fan vad skönt att det inte innehöll katter... då kan ju inte allergikerna äta men du messmör och julmust... det kan aldrig vara bra..

    SvaraRadera
  4. nja, det är rätt gott faktiskt. Men jag kör hederlig gammal bakbulla istället, mamma får stå för messmörsbaket :-)
    Bakbulla är förresten ett perfekt och inte alls konstigt namn, man bakar en bulla och får... en bakbulla. Genialt!!!

    SvaraRadera