tisdag 1 december 2009

Inget slömansjobb!

Bakning är då inget Slömansjobb det inte. Herre gud vilket arbete för att få några mackor!
Himla roligt.
Tackar gud för mina kvinliga gener...
"på sidan, under, lyft upp, dra tillbaka, och vänd sida."
Japp så gjorde man. Jag hade som mest 6 ärtbullar i ugnen och brände INGEN!!!! Jippi! Och det var väl tur, hade jag bränt någon eller tyckt att det var för svårt så hade jag inte haft tålamod att stå där framför elden i flera timmar..
Tålamod ni vet... Tsss..

I går åt jag mormors hemgjorda Lussebullar... fan vad gott det är... saffran är fan dyrare är knark nu juh.... man får äta med andakt.=)

I natt har jag drömt sjuka drömmar, drömmde att jag gjorde illa knät, skulle få åka hellikopter till stockholm, Tillsammans med en pokerspelande hund som brytit ett ben, fan vad konstigt.

Ska hoppa in i duschen nu och sen brja göra mig i ordning för jobb igen då...

Jag ska lägga upp bildbevis för mitt bullbak senare=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar